Metro Branding

Metro Branding bygger sterke merkevarer, og er blant annet med på «Tenk stort, tenk Sandefjord». Målet er å bli Norges råeste kommunikasjonsbyrå.

Metro Branding er et strategisk kommunikasjonsbyrå som ble etablert i Sandefjord i 2004, og som for lengst har rukket å sette spor etter seg. Byrået bygger sterke merkevarer, og jobber med markedsanalyse, merkevarestrategi, kommunikasjon, design og digitale løsninger for bedrifter innenfor mange bransjer.

Blant kundene er sterke merkevarer som DNB Eiendom, Diplom-Is, Gyldendal, PostNord, Coop Obs Bygg, Glava, Jotun, Porsgrund Bad og Protan. Byrået holder til på Huvik Brygge ved Sandefjordsfjorden, og har også en avdeling i Oslo.

Metroittene er stadig på jakt etter nye kolleger, og potensielle medarbeidere bør være i forkant av den digitale utviklingen og/eller være sterke konseptutviklere og strategiske rådgivere.

Filosofien til Metro Branding er å også bygge sin egen bedrift som en sterk merkevare – gjennom tydelig strategi, godt innhold, sterke kommunikasjonskonsepter og digitale løsninger. Dette er også tilfellet i arbeidet med «Tenk stort, tenk Sandefjord». Målet med dette markedsføringsprosjektet er å gjøre kvalitetene i Sandefjord godt synlig for folk «der ute», gjøre sandefjordingene stolte og bidra til positiv utvikling for det lokale næringslivet.

 

Fakta

  • Omsetning: 61 millioner (2019)
  • Antall ansatte: 42
  • Adresse: Framnesveien 3A, 3222 Sandefjord
  •  
  • www.metrobranding.no