Metro Branding

Markedsføring

Metro Branding bygger sterke merkevarer. Selskapet står blant annet bak «Tenk stort, tenk Sandefjord»-kampanjen, og sikter mot å bli Norges råeste kommunikasjonsbyrå.

Ledige stillinger

Performance Marketing Specialist

Metro Branding i Sandefjord trenger enda en person som kan håndtere kampanjer i Google og sosiale medier.

Les mer her.

STOR VARIASJON: Metro Branding har selskaper fra en rekke ulike bransjer på kundelisten.

Metro Branding er et strategisk kommunikasjonsbyrå som ble etablert i Sandefjord i 2004, og som for lengst har rukket å sette spor etter seg. Metro Branding bygger sterke merkevarer, og jobber med markedsanalyse, merkevarestrategi, kommunikasjon, design og digitale løsninger for bedrifter innenfor mange bransjer. Blant kundene er sterke merkevarer som DNB Eiendom, Diplom-Is, Gyldendal, PostNord, Coop Obs Bygg, Glava, Jotun, Porsgrund Bad og Protan.

Byrået har 31 ansatte i lokalene på Huvik Brygge ved Sandefjordsfjorden, og er stadig på jakt etter nye ansatte. Potensielle medarbeidere bør være i forkant av den digitale utviklingen og/eller være sterke konseptutviklere og strategiske rådgivere.

Filosofien til Metro Branding er å også bygge sin egen bedrift som en sterk merkevare – gjennom tydelig strategi, godt innhold, sterke kommunikasjonskonsepter og digitale løsninger. Dette er også tilfellet i arbeidet med «Tenk stort, tenk Sandefjord». Målet med denne destinasjonsmarkedsføringen er å lage et prosjekt som både byrået selv og innbyggerne i byen skal være stolte av, som skal synes både lokalt og nasjonalt og gi gode resultater.

Les mer på www.metrobranding.no.

Fakta

  • Omsetning: 39 millioner
  • Antall ansatte: 31
  • Adresse: Framnesveien 3A, 3222 Sandefjord

Les mer på www.metrobranding.no